Fraktvillkor

Handläggningstid - Broderingprocess

Handläggningstiden för skapande av ditt plagg (Broderingprocessen) är i snitt inom 12-40 arbetsdagar. Totala leveranstiden från beställning till leverans kan bli uppåt 42 arbetsdagar. 

Vid beställning av produkterna linjekonst & Porträtt behövs det yttligare 3-7 arbetsdagar för att rita din linjekonst eller porträtt. Vi skickar linjekonsten till din e-mail som använts i beställningen. När du har godkänt linjekonsten börjar broderingsprocessen. Totala leveranstiden från beställning till leverans av linjekonst & Porträtt produkter kan bli uppåt 49 arbetsdagar.

Vi stävar alltid efter att uppfylla våra kunders förväntningar och leverera produkter av högsta kvalitet. Om förseningar skulle uppstå, så kommer vi kontakta dig via e-mail. Din beställning kommer att tillverkas och skickas från Sverige.

Vänligen kontakta vår kundtjänst (kontakt@broderingstudio.se) eller via vårat kontaktformulär om du har några frågor eller behöver ytterligare information om din beställning.

Frakt

När produktionen av din beställda produkt är klar, blir den omsorgsfullt och säkert förpackad innan den skickas iväg. Normalt sett tar leveransen 1-2 arbetsdagar beroende på din plats och eventuella fraktförhållanden. Vi använder oss av Postnord Varubrev förstaklass och är spårbart. Totala leveranstiden från beställning till leverans kan bli uppåt 49 arbetsdagar.

Skadade föremål 

För skadade föremål som inträffade under fraktprocessen och anlände förstörda, kontakta oss snarast på: kontakt@broderingstudio.se eller via vårat kontaktformulär.

Spårning

Vi skickar ditt paket med Postnord. I Postnord-appen eller på Postnords hemsida kan du följa din leverans och hålla dig uppdaterad om försändelsen. Du får ett SMS eller e-mail när vi har packat och skickat ditt paket. Du kan följa paketet direkt via spårningslänken.

Förlorat paket?

Om din produkt inte har anlänt inom den beräknade tiden, kontakta oss så att vi kan hjälpa dig att lösa problemet! Maila oss på kontakt@broderingstudio.se eller via vårat kontaktformulär. Om din produkt visar att den har levererats, men du inte har fått ditt paket, vänligen kontakta oss omedelbart! Vi kommer att hjälpa till på alla sätt vi kan.

Internationella kunder 

är ansvariga för att betala tull/skatt/moms till sina enskilda myndigheter när produkten anländer till deras destionationsland.

För internationella beställningar vänligen avsätt lite extra tid eftersom beställningar ofta hålls kvar i tullen. Detta är varken vårt eller rederiets fel. Detta är upp till varje enskilt lands regering.